مصرف قرص مترونیدازول، چرا زبانم جوش زده؟ · لیست خبر
» کودک و خوانواده » مصرف قرص مترونیدازول، چرا زبانم جوش زده؟

تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۶

 کد خبر: 77779
 2 بازدید

مصرف قرص مترونیدازول، چرا زبانم جوش زده؟

کودک سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام خسته نباشید خواستم بدونم من داروی لاکتوفم و مترونیدازول برای عفونتم استفاده میکنم اما دوروزیه متوجه جوش عجیبی روی زبانم شدم که نه درد داره نه سوزش و خارش. امکان داره از عوارض این داروها باشه یا به چیز دیگه ای مربوطه؟! پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:دوست عزیز معمولا […]

کودک

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام خسته نباشید خواستم بدونم من داروی لاکتوفم و مترونیدازول برای عفونتم استفاده میکنم اما دوروزیه متوجه جوش عجیبی روی زبانم شدم که نه درد داره نه سوزش و خارش. امکان داره از عوارض این داروها باشه یا به چیز دیگه ای مربوطه؟!
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز معمولا عوارض دارویی به این شکل بی علامت نیستند و ایجاد سوزش و درد میکنند، لذا دوره درمان را کامل کنید.



لینک منبع


برچسب ها : , , , , , , , ,
دسته بندی : کودک و خوانواده
ارسال دیدگاه